Heeft u een vraag aan ons? De meestgestelde vragen hebben wij alvast voor u op een rijtje gezet.

Wij helpen u graag
Het verschilt per locatie hoe lang de wachtlijst is. De lengte van de wachtlijst is mede afhankelijk van het aantal inschrijvingen en opzeggingen.
Hierover maakt u tijdens het kennismakingsgesprek afspraken. De wendagen vinden plaats na de aanvangsdatum zoals vermeld in de overeenkomst. Houd er dus rekening mee dat het kan zijn dat uw kind niet direct (een) volledige dag(en) naar de opvang gaat. Het is goed om te weten dat voor het wennen wel hele opvangdagen in rekening worden gebracht. Uw kind wordt namelijk al meegenomen in de bezetting, zodat wij altijd genoeg medewerkers op de groep hebben om uw kind goed te begeleiden.
De opzegtermijn is één maand, per willekeurige datum. Dit geldt voor zowel gehele als gedeeltelijke opzegging.
Zes weken voordat de opvang van uw kind(eren) start ontvangt u automatisch uw accountgegevens via e-mail.
Als gebruikersnaam vult u het e-mailadres in die bekend is bij Kind & Co.
De URL die u kunt gebruiken is: kindenco.ouderportaal.nl
Contactgegevens
Klantenservice & Planning
Voor algemene informatie over kinderdagverblijf, peuteropvang en BSO en vragen, opmerkingen of wijzigingen in de kinderopvang van uw kind. Openingstijden: op werkdagen tussen 8.00 en 14.00 uur.
Uw locatie
Wanneer u vragen hebt over locatie-gerelateerde zaken, kunt u direct contact opnemen met de locatie. U vindt de contactgegevens op de locatiepagina.
Gastouderbureau
Heeft u vragen over gastouderopvang? U kunt ook kijken bij de Veelgestelde vragen gastouderopvang. Openingstijden: op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.
Werken bij
Kijk voor onze vacatures op onze Werken bij website. Of stuur je vraag naar sollicitatie@kindencoludens.nl.
Hoofdkantoor Kind & Co
U kunt ook contact opnemen met onze receptie via het algemene telefoonnummer. Openingstijden: op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur.